- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Малишкіна Тетяна - Методичний підхід до діагностики стану підсистем забезпечення маркетингу в діяльності молокоперер...
Нет экз.
Статья
Автор: Малишкіна Тетяна
Економіст: Методичний підхід до діагностики стану підсистем забезпечення маркетингу в діяльності молокоперер...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Малишкіна Тетяна
Економіст: Методичний підхід до діагностики стану підсистем забезпечення маркетингу в діяльності молокоперер...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Малишкіна, Тетяна.
Методичний підхід до діагностики стану підсистем забезпечення маркетингу в діяльності молокопереробних підприємств / Т. Малишкіна // Економіст. – 11/2010. – N11. – С. 38-41.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : стратегічний маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка промисловості, економіка промислового та кустарного (ремісничого) виробництва : економіка промисловості України : экономика межотраслевых промышленных комплексов и отдельных отраслей промышленности : легкая и пищевая промышленность : пищевая промышленность. Холодильная промышленность : отрасли пищевой промышленности : молочная промышленность : экономика предприятий молокопродуктовой промышленности
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : організація комерційних та приватних підприємств України
Малишкіна, Тетяна.
Методичний підхід до діагностики стану підсистем забезпечення маркетингу в діяльності молокопереробних підприємств / Т. Малишкіна // Економіст. – 11/2010. – N11. – С. 38-41.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : стратегічний маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка промисловості, економіка промислового та кустарного (ремісничого) виробництва : економіка промисловості України : экономика межотраслевых промышленных комплексов и отдельных отраслей промышленности : легкая и пищевая промышленность : пищевая промышленность. Холодильная промышленность : отрасли пищевой промышленности : молочная промышленность : экономика предприятий молокопродуктовой промышленности
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : організація комерційних та приватних підприємств України