- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Король, Юлія Василівна - Основні концепції формування маркетингової стратегії підприємства
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Король, Юлія Василівна
Матеріали..., 20-21 жовтня, 2010р.: Основні концепції формування маркетингової стратегії підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Король, Юлія Василівна
Матеріали..., 20-21 жовтня, 2010р.: Основні концепції формування маркетингової стратегії підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Король, Юлія Василівна.
Основні концепції формування маркетингової стратегії підприємства / Ю. В. Король // "Українське суспільство у вимірах глобалізації та євроінтеграції: тенденції та перспективи розвитку",міжнар. наук.-практ. конф.(2010; Запоріжжя)
Матеріали..., 20-21 жовтня, 2010р. / "Українське суспільство у вимірах глобалізації та євроінтеграції: тенденції та перспективи розвитку",міжнар. наук.-практ. конф.(2010; Запоріжжя); за ред.: В. Г. Воронкова. – Запоріжжя : Запорізька держ. інж. акад. (ЗДІА), 2011. – С. 79-82.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : стратегічний маркетинг
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : організація комерційних та приватних підприємств України
Король, Юлія Василівна.
Основні концепції формування маркетингової стратегії підприємства / Ю. В. Король // "Українське суспільство у вимірах глобалізації та євроінтеграції: тенденції та перспективи розвитку",міжнар. наук.-практ. конф.(2010; Запоріжжя)
Матеріали..., 20-21 жовтня, 2010р. / "Українське суспільство у вимірах глобалізації та євроінтеграції: тенденції та перспективи розвитку",міжнар. наук.-практ. конф.(2010; Запоріжжя); за ред.: В. Г. Воронкова. – Запоріжжя : Запорізька держ. інж. акад. (ЗДІА), 2011. – С. 79-82.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : стратегічний маркетинг
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : організація комерційних та приватних підприємств України