- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Пашенко Олена Валеріївна - Концепція розвитку вітчизняної моделі брендингу на регіональних ринках продовольчих товарів
Нет экз.
Статья
Автор: Пашенко Олена Валеріївна
Вісник Київського національного університету ім.Т.Шевченка:сер.:Економіка: Концепція розвитку вітчизняної моделі брендингу на регіональних ринках продовольчих товарів
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Пашенко Олена Валеріївна
Вісник Київського національного університету ім.Т.Шевченка:сер.:Економіка: Концепція розвитку вітчизняної моделі брендингу на регіональних ринках продовольчих товарів
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Пашенко, Олена Валеріївна.
Концепція розвитку вітчизняної моделі брендингу на регіональних ринках продовольчих товарів / О. В. Пашенко // Вісник Київського національного університету ім. Тараса Шевченка. Серія: Економіка. – 2003. – Вип.64/65. – С. 99-101.
Ключевые слова = брендинг
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика Украины : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : торговля : внутренняя торговля : торговля отдельными товарами : торговля продовольственными товарами : маркетинг
Пашенко, Олена Валеріївна.
Концепція розвитку вітчизняної моделі брендингу на регіональних ринках продовольчих товарів / О. В. Пашенко // Вісник Київського національного університету ім. Тараса Шевченка. Серія: Економіка. – 2003. – Вип.64/65. – С. 99-101.
Ключевые слова = брендинг
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика Украины : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : торговля : внутренняя торговля : торговля отдельными товарами : торговля продовольственными товарами : маркетинг