- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Кочкіна Н. Ю. - Оцінка ефективності реклами: методи визначення ступеня лояльності споживачів
Нет экз.
Статья
Автор: Кочкіна Н. Ю.
Вісник Київського нац. університету ім. Тараса Шевченка: сер.: Економіка: Оцінка ефективності реклами: методи визначення ступеня лояльності споживачів
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Кочкіна Н. Ю.
Вісник Київського нац. університету ім. Тараса Шевченка: сер.: Економіка: Оцінка ефективності реклами: методи визначення ступеня лояльності споживачів
б.г.
ISBN отсутствует