- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Баумгартен, Л. В. - Возможные подходы к выбору показателей и оценке кокурентоспособности (на примере туристских услуг)
Нет экз.
Статья
Автор: Баумгартен, Л. В.
Маркетинг в России и за рубежом: Возможные подходы к выбору показателей и оценке кокурентоспособности (на примере туристских услуг)
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Баумгартен, Л. В.
Маркетинг в России и за рубежом: Возможные подходы к выбору показателей и оценке кокурентоспособности (на примере туристских услуг)
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Баумгартен, Л. В.
Возможные подходы к выбору показателей и оценке кокурентоспособности (на примере туристских услуг) / Л. В. Баумгартен // Маркетинг в России и за рубежом. – 07/2011. – N4. – С. 46-63.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : конкурентоспроможність підприємства
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : послуги, сфера послуг, третинний сектор : ринок послуг
Баумгартен, Л. В.
Возможные подходы к выбору показателей и оценке кокурентоспособности (на примере туристских услуг) / Л. В. Баумгартен // Маркетинг в России и за рубежом. – 07/2011. – N4. – С. 46-63.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : конкурентоспроможність підприємства
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : послуги, сфера послуг, третинний сектор : ринок послуг