- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Маслова Наталя Олександрівна - Якість обслуговування клієнтів як запорука конкурентоспроможності банку
Нет экз.
Статья
Автор: Маслова Наталя Олександрівна
Вісник Київського інституту бізнесу та технологій: Якість обслуговування клієнтів як запорука конкурентоспроможності банку
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Маслова Наталя Олександрівна
Вісник Київського інституту бізнесу та технологій: Якість обслуговування клієнтів як запорука конкурентоспроможності банку
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Маслова, Наталя Олександрівна.
Якість обслуговування клієнтів як запорука конкурентоспроможності банку / Н. О. Маслова // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. – 2011. – № 3 (16). – С. 56-63.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : фінанси : гроші, грошова система, банківська справа, біржі : банківська справа : коммерческие банки
Ключевые слова = конкурентноспособность банка
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : фінанси : фінанси окремих країн : фінанси окремих країн Європи : фінанси України
Маслова, Наталя Олександрівна.
Якість обслуговування клієнтів як запорука конкурентоспроможності банку / Н. О. Маслова // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. – 2011. – № 3 (16). – С. 56-63.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : фінанси : гроші, грошова система, банківська справа, біржі : банківська справа : коммерческие банки
Ключевые слова = конкурентноспособность банка
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : фінанси : фінанси окремих країн : фінанси окремих країн Європи : фінанси України