- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Балановська, Тетяна І. - Роль маркетингової стратегії в діяльності підприємств
Нет экз.
Статья
Автор: Балановська, Тетяна І.
Науковий вісник нац. університету біоресурсів і природокористування України: Роль маркетингової стратегії в діяльності підприємств
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Балановська, Тетяна І.
Науковий вісник нац. університету біоресурсів і природокористування України: Роль маркетингової стратегії в діяльності підприємств
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Балановська, Тетяна І.
Роль маркетингової стратегії в діяльності підприємств / Т. І. Балановська, О. М. Гавриш // Науковий вісник нац. університету біоресурсів і природокористування України. – 15/07/2011. – N163 Ч.2: Економіка, аграрний менеджмент, бізнес. – С. 28-32.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : стратегічний маркетинг
Балановська, Тетяна І.
Роль маркетингової стратегії в діяльності підприємств / Т. І. Балановська, О. М. Гавриш // Науковий вісник нац. університету біоресурсів і природокористування України. – 15/07/2011. – N163 Ч.2: Економіка, аграрний менеджмент, бізнес. – С. 28-32.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : стратегічний маркетинг