- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Макогон Юрій Володимирович - Формування конкурентоспроможності регіонів України на засадах територіального маркетингу
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Макогон Юрій Володимирович
Збірник матеріалів..., 22 серпня 2011 р.: Формування конкурентоспроможності регіонів України на засадах територіального маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Макогон Юрій Володимирович
Збірник матеріалів..., 22 серпня 2011 р.: Формування конкурентоспроможності регіонів України на засадах територіального маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Макогон, Юрій Володимирович.
Формування конкурентоспроможності регіонів України на засадах територіального маркетингу / Ю. В. Макогон // "Незалежність України в глобалізованому світі: вектори XXI століття", міжнар. наук. конф. до 20-річчя незалежності України (2011;Київ)
Збірник матеріалів..., 22 серпня 2011 р. / "Незалежність України в глобалізованому світі: вектори XXI століття", міжнар. наук. конф. до 20-річчя незалежності України (2011;Київ); упоряд.: Я. А. Жаліло, С. О. Янішевський. – Київ : Нац. ін-т стратегічних досліджень (НІСД), 2011. – С. 106-112.
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика Украины
Ключевые слова = территориальный маркетинг
Макогон, Юрій Володимирович.
Формування конкурентоспроможності регіонів України на засадах територіального маркетингу / Ю. В. Макогон // "Незалежність України в глобалізованому світі: вектори XXI століття", міжнар. наук. конф. до 20-річчя незалежності України (2011;Київ)
Збірник матеріалів..., 22 серпня 2011 р. / "Незалежність України в глобалізованому світі: вектори XXI століття", міжнар. наук. конф. до 20-річчя незалежності України (2011;Київ); упоряд.: Я. А. Жаліло, С. О. Янішевський. – Київ : Нац. ін-т стратегічних досліджень (НІСД), 2011. – С. 106-112.
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика Украины
Ключевые слова = территориальный маркетинг