- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Лященко Анжела Вадимівна - Рекламна комунікація як особливий тип інформаційно-комунікативних обмінів
Нет экз.
Статья
Автор: Лященко Анжела Вадимівна
Діалог: медіа-студії: Рекламна комунікація як особливий тип інформаційно-комунікативних обмінів
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Лященко Анжела Вадимівна
Діалог: медіа-студії: Рекламна комунікація як особливий тип інформаційно-комунікативних обмінів
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Лященко, Анжела Вадимівна.
Рекламна комунікація як особливий тип інформаційно-комунікативних обмінів / А. В. Лященко // Діалог: медіа-студії. – 2011. – Вип.13: Реклама та PR у сучасному світі. – С. 47-53.
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : реклама в средствах массовой информации : рекламные технологии
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : паблик рилейшнз (PR) : коммуникация : виды коммуникаций
Ключевые слова = социально-коммуникативные технологии
Лященко, Анжела Вадимівна.
Рекламна комунікація як особливий тип інформаційно-комунікативних обмінів / А. В. Лященко // Діалог: медіа-студії. – 2011. – Вип.13: Реклама та PR у сучасному світі. – С. 47-53.
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : реклама в средствах массовой информации : рекламные технологии
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : паблик рилейшнз (PR) : коммуникация : виды коммуникаций
Ключевые слова = социально-коммуникативные технологии