- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Бочко, Олена Юріївна - Вплив директ-маркетингу на поведінку споживачів
Нет экз.
Статья
Автор: Бочко, Олена Юріївна
Науковий вісник Ужгородського нац. університету:Сер.:Економіка.: Вплив директ-маркетингу на поведінку споживачів
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Бочко, Олена Юріївна
Науковий вісник Ужгородського нац. університету:Сер.:Економіка.: Вплив директ-маркетингу на поведінку споживачів
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Бочко, Олена Юріївна.
Вплив директ-маркетингу на поведінку споживачів / О. Ю. Бочко, З. І. Соломка // Науковий вісник Ужгородського нац. університету: сер.: Економіка. – 2012. – Вип.35, ч. 1. – С. 57-60.
Ключевые слова = директ-маркетинг
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : маркетингові комунікації
Бочко, Олена Юріївна.
Вплив директ-маркетингу на поведінку споживачів / О. Ю. Бочко, З. І. Соломка // Науковий вісник Ужгородського нац. університету: сер.: Економіка. – 2012. – Вип.35, ч. 1. – С. 57-60.
Ключевые слова = директ-маркетинг
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : маркетингові комунікації