- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Селищева Евгения Олеговна - Аутсорсинг маркетинговых исследований: плюсы и минусы
Нет экз.
Статья
Автор: Селищева Евгения Олеговна
Маркетинг и маркетинговые исследования: Аутсорсинг маркетинговых исследований: плюсы и минусы
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Селищева Евгения Олеговна
Маркетинг и маркетинговые исследования: Аутсорсинг маркетинговых исследований: плюсы и минусы
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Селищева, Евгения Олеговна.
Аутсорсинг маркетинговых исследований: плюсы и минусы / Е. О. Селищева // Маркетинг и маркетинговые исследования. – 04/2013. – N2. – С. 94-102.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : організація комерційних та приватних підприємств Росії : маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження
Ключевые слова = аутсорсинг
Селищева, Евгения Олеговна.
Аутсорсинг маркетинговых исследований: плюсы и минусы / Е. О. Селищева // Маркетинг и маркетинговые исследования. – 04/2013. – N2. – С. 94-102.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : організація комерційних та приватних підприємств Росії : маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження
Ключевые слова = аутсорсинг