- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Демченко, Максим Володимирович - Просування та підтримка бренду засобами масової комунікації
Нет экз.
Статья
Автор: Демченко, Максим Володимирович
Просування та підтримка бренду засобами масової комунікації
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Демченко, Максим Володимирович
Просування та підтримка бренду засобами масової комунікації
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Демченко, Максим Володимирович.
Просування та підтримка бренду засобами масової комунікації / М. В. Демченко // Діалог: медіа-студії. – 2012. – Вип.15. – С. 361-367.
Ключевые слова = бренд
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : реклама в средствах массовой информации : рекламные технологии
Демченко, Максим Володимирович.
Просування та підтримка бренду засобами масової комунікації / М. В. Демченко // Діалог: медіа-студії. – 2012. – Вип.15. – С. 361-367.
Ключевые слова = бренд
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : реклама в средствах массовой информации : рекламные технологии