- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Півторак, Олеся - Конкуренція серед рекламних агенств як основа їхнього функціонування
Нет экз.
Статья
Автор: Півторак, Олеся
Конкуренція серед рекламних агенств як основа їхнього функціонування
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Півторак, Олеся
Конкуренція серед рекламних агенств як основа їхнього функціонування
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Півторак, Олеся.
Конкуренція серед рекламних агенств як основа їхнього функціонування / О. Півторак // Діалог: медіа-студії. – 2012. – Вип.15. – С. 443-446.
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : реклама в средствах массовой информации
Ключевые слова = рекламное агентство
Півторак, Олеся.
Конкуренція серед рекламних агенств як основа їхнього функціонування / О. Півторак // Діалог: медіа-студії. – 2012. – Вип.15. – С. 443-446.
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : реклама в средствах массовой информации
Ключевые слова = рекламное агентство