- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Скляренко, Ольга Миколаївна - Топонімний бренд як відбиття новітнього американського мислення
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Скляренко, Ольга Миколаївна
Збірник наукових праць, 19-20 квітня, 2013р.: Топонімний бренд як відбиття новітнього американського мислення
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Скляренко, Ольга Миколаївна
Збірник наукових праць, 19-20 квітня, 2013р.: Топонімний бренд як відбиття новітнього американського мислення
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Скляренко, Ольга Миколаївна.
Топонімний бренд як відбиття новітнього американського мислення / О. М. Скляренко // VII Міжнародна науково-практична конференція з питань методики викладання іноземної мови пам'яті проф. В. Л. Скалкіна, 19-20 квіт., 2013 р. : зб. наук. праць / ОНУ ім. І. І. Мечникова, Ф-т РГФ; гол. ред. Л. М. Голубенко; відп. ред. С. В. Плотницька. – Одеса : Одеський нац. ун-т, 2013. – С. 532-536.
Ключевые слова = биословарь-филологи
Предметні рубрики = английский язык : лексикология : ономастика : топонимика
Скляренко, Ольга Миколаївна.
Топонімний бренд як відбиття новітнього американського мислення / О. М. Скляренко // VII Міжнародна науково-практична конференція з питань методики викладання іноземної мови пам'яті проф. В. Л. Скалкіна, 19-20 квіт., 2013 р. : зб. наук. праць / ОНУ ім. І. І. Мечникова, Ф-т РГФ; гол. ред. Л. М. Голубенко; відп. ред. С. В. Плотницька. – Одеса : Одеський нац. ун-т, 2013. – С. 532-536.
Ключевые слова = биословарь-филологи
Предметні рубрики = английский язык : лексикология : ономастика : топонимика