- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Демченко, Максим Володимирович - Ідеологічна функція реклами в умовах масового суспільства та загибелі "великих ідеологій"
Нет экз.
Статья
Автор: Демченко, Максим Володимирович
Ідеологічна функція реклами в умовах масового суспільства та загибелі "великих ідеологій"
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Демченко, Максим Володимирович
Ідеологічна функція реклами в умовах масового суспільства та загибелі "великих ідеологій"
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Демченко, Максим Володимирович.
Ідеологічна функція реклами в умовах масового суспільства та загибелі "великих ідеологій" / М. В. Демченко // Діалог: медіа-студії. – 2013. – Вип.16. – С. 201-208.
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : реклама в средствах массовой информации
Демченко, Максим Володимирович.
Ідеологічна функція реклами в умовах масового суспільства та загибелі "великих ідеологій" / М. В. Демченко // Діалог: медіа-студії. – 2013. – Вип.16. – С. 201-208.
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : реклама в средствах массовой информации