- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Шаповалюк, М. В. - Гармонізація соціалізованих позицій бренду та економічних результатів господарської діяльності пі...
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Шаповалюк, М. В.
Матеріали..., 29-30 березня, 2013р.: Гармонізація соціалізованих позицій бренду та економічних результатів господарської діяльності пі...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Шаповалюк, М. В.
Матеріали..., 29-30 березня, 2013р.: Гармонізація соціалізованих позицій бренду та економічних результатів господарської діяльності пі...
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Шаповалюк, М. В.
Гармонізація соціалізованих позицій бренду та економічних результатів господарської діяльності підприємств / М. В. Шаповалюк // Матеріали восьмої міжнародної науково-практичної конференції для викладачів, аспірантів та молодих вчених: "Сучасні технології управління підприємством та можливості використання інформаційних систем: стан, проблеми, перспективи", 29-30 березня 2013 року / уклад.: С. Г. Васильєв; редкол.: М. П. Сахацький [та ін.]; ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ. – Одеса : Букаєв В. В., 2013. – С. 248-250.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : маркетингові комунікації : брендинг
Шаповалюк, М. В.
Гармонізація соціалізованих позицій бренду та економічних результатів господарської діяльності підприємств / М. В. Шаповалюк // Матеріали восьмої міжнародної науково-практичної конференції для викладачів, аспірантів та молодих вчених: "Сучасні технології управління підприємством та можливості використання інформаційних систем: стан, проблеми, перспективи", 29-30 березня 2013 року / уклад.: С. Г. Васильєв; редкол.: М. П. Сахацький [та ін.]; ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ. – Одеса : Букаєв В. В., 2013. – С. 248-250.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : маркетингові комунікації : брендинг