- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Новаківський, І. І. - Засади формування інформаційного простору структурних бізнес-оболонок
Нет экз.
Статья
Автор: Новаківський, І. І.
Вісник нац. університету "Львівська політехніка": Засади формування інформаційного простору структурних бізнес-оболонок
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Новаківський, І. І.
Вісник нац. університету "Львівська політехніка": Засади формування інформаційного простору структурних бізнес-оболонок
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Новаківський, І. І.
Засади формування інформаційного простору структурних бізнес-оболонок / І. І. Новаківський // Вісник нац. університету "Львівська політехніка". – 2013. – N754: Проблеми економіки та управління. – С. 53-60.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : форми організації та співробітництва в економіці : форми господарських організацій, економічне кооперування : форми підприємств в залежності від форм власності, джерел фінансування та сфер діяльності : акціонерні товариства, корпорації
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка транспорту та зв’язку, економічні аспекти засобів зв’язку, транспортна політика : економіка електричного зв'язку, економіка телекомунікацій
Новаківський, І. І.
Засади формування інформаційного простору структурних бізнес-оболонок / І. І. Новаківський // Вісник нац. університету "Львівська політехніка". – 2013. – N754: Проблеми економіки та управління. – С. 53-60.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : форми організації та співробітництва в економіці : форми господарських організацій, економічне кооперування : форми підприємств в залежності від форм власності, джерел фінансування та сфер діяльності : акціонерні товариства, корпорації
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка транспорту та зв’язку, економічні аспекти засобів зв’язку, транспортна політика : економіка електричного зв'язку, економіка телекомунікацій