- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Горбаль, Наталія Ігорівна - Концепція формування бренду України у міжнародному середовищі
Нет экз.
Статья
Автор: Горбаль, Наталія Ігорівна
Вісник нац. університету "Львівська політехніка": Концепція формування бренду України у міжнародному середовищі
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Горбаль, Наталія Ігорівна
Вісник нац. університету "Львівська політехніка": Концепція формування бренду України у міжнародному середовищі
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Горбаль, Наталія Ігорівна.
Концепція формування бренду України у міжнародному середовищі / Н. І. Горбаль, В. М. Мисик // Вісник нац. університету "Львівська політехніка". – 2013. – N769: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення та проблеми розвитку. – С. 345-351.
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика Украины : в целом : маркетинг : реклама и брендинг
Горбаль, Наталія Ігорівна.
Концепція формування бренду України у міжнародному середовищі / Н. І. Горбаль, В. М. Мисик // Вісник нац. університету "Львівська політехніка". – 2013. – N769: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення та проблеми розвитку. – С. 345-351.
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика Украины : в целом : маркетинг : реклама и брендинг