- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Сабірова, А. - Теоретичні аспекти маркетингової стратегії страховика
Нет экз.
Статья
Автор: Сабірова, А.
Вісник Київського нац. університету ім.Тараса Шевченка: сер.: Економіка: Теоретичні аспекти маркетингової стратегії страховика
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Сабірова, А.
Вісник Київського нац. університету ім.Тараса Шевченка: сер.: Економіка: Теоретичні аспекти маркетингової стратегії страховика
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Сабірова, А.
Теоретичні аспекти маркетингової стратегії страховика / А. Сабірова // Вісник Київського нац. університету ім. Тараса Шевченка: сер.: Економіка. – 02/2012. – Вип.133. – С. 55-58.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Забезпечення духовних та матеріальних життєвих потреб : страхування, суспільне забезпечення за допомогою взаємного розподілу ризику : страхування, суспільне забезпечення в Україні : субъекты страхования : страховые компании : маркетинг
Сабірова, А.
Теоретичні аспекти маркетингової стратегії страховика / А. Сабірова // Вісник Київського нац. університету ім. Тараса Шевченка: сер.: Економіка. – 02/2012. – Вип.133. – С. 55-58.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Забезпечення духовних та матеріальних життєвих потреб : страхування, суспільне забезпечення за допомогою взаємного розподілу ризику : страхування, суспільне забезпечення в Україні : субъекты страхования : страховые компании : маркетинг