- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Пащук, Л. - Маркетингові засади підвищення ефективності діяльності бізнес-асоціацій
Нет экз.
Статья
Автор: Пащук, Л.
Вісник Київського нац. університету ім.Тараса Шевченка: сер.: Економіка: Маркетингові засади підвищення ефективності діяльності бізнес-асоціацій
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Пащук, Л.
Вісник Київського нац. університету ім.Тараса Шевченка: сер.: Економіка: Маркетингові засади підвищення ефективності діяльності бізнес-асоціацій
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Пащук, Л.
Маркетингові засади підвищення ефективності діяльності бізнес-асоціацій / Л. Пащук // Вісник Київського нац. університету ім. Тараса Шевченка: сер.: Економіка. – 10/2013. – Вип.12 (153). – С. 80-84.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг
Ключевые слова = стейкхолдеры
Пащук, Л.
Маркетингові засади підвищення ефективності діяльності бізнес-асоціацій / Л. Пащук // Вісник Київського нац. університету ім. Тараса Шевченка: сер.: Економіка. – 10/2013. – Вип.12 (153). – С. 80-84.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг
Ключевые слова = стейкхолдеры