- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Куклін, Є. А. - Екологічний маркетинг як складова маркетингової діяльності вітчизняних підприємств
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Куклін, Є. А.
Матеріали XIII наук. конф. молодих вчених Одеського держ. екологічного університету, 22-25 квітня 2014 р.: Екологічний маркетинг як складова маркетингової діяльності вітчизняних підприємств
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Куклін, Є. А.
Матеріали XIII наук. конф. молодих вчених Одеського держ. екологічного університету, 22-25 квітня 2014 р.: Екологічний маркетинг як складова маркетингової діяльності вітчизняних підприємств
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Куклін, Є. А.
Екологічний маркетинг як складова маркетингової діяльності вітчизняних підприємств / Є. А. Куклін // Матеріали XIII наук. конф. молодих вчених Одеського держ. екологічного університету, 22-25 квітня 2014 р. / Одеський держ. екологічний ун-т. – Одеса : ТЕС, 2014. – С. 113.
Куклін, Є. А.
Екологічний маркетинг як складова маркетингової діяльності вітчизняних підприємств / Є. А. Куклін // Матеріали XIII наук. конф. молодих вчених Одеського держ. екологічного університету, 22-25 квітня 2014 р. / Одеський держ. екологічний ун-т. – Одеса : ТЕС, 2014. – С. 113.