- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Косар, Наталія Степанівна - Особливості брендингу підприємств лікеро-горілчаної галузі України
Нет экз.
Статья
Автор: Косар, Наталія Степанівна
Вісник нац. університету "Львівська політехніка": Особливості брендингу підприємств лікеро-горілчаної галузі України
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Косар, Наталія Степанівна
Вісник нац. університету "Львівська політехніка": Особливості брендингу підприємств лікеро-горілчаної галузі України
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Косар, Наталія Степанівна.
Особливості брендингу підприємств лікеро-горілчаної галузі України / Н. С. Косар, Н. Є. Кузьо, І. І. Білик // Вісник нац. університету "Львівська політехніка". – 2013. – №776: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 134-140.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка промисловості, економіка промислового та кустарного (ремісничого) виробництва : економіка промисловості України : экономика межотраслевых промышленных комплексов и отдельных отраслей промышленности : легкая и пищевая промышленность : пищевая промышленность. Холодильная промышленность : отрасли пищевой промышленности : спиртовая промышленность
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика Украины : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес. Предпринимательство. Экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг : маркетинговые коммуникации : брендинг в системе маркетинговых коммуникаций
Косар, Наталія Степанівна.
Особливості брендингу підприємств лікеро-горілчаної галузі України / Н. С. Косар, Н. Є. Кузьо, І. І. Білик // Вісник нац. університету "Львівська політехніка". – 2013. – №776: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 134-140.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка промисловості, економіка промислового та кустарного (ремісничого) виробництва : економіка промисловості України : экономика межотраслевых промышленных комплексов и отдельных отраслей промышленности : легкая и пищевая промышленность : пищевая промышленность. Холодильная промышленность : отрасли пищевой промышленности : спиртовая промышленность
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика Украины : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес. Предпринимательство. Экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг : маркетинговые коммуникации : брендинг в системе маркетинговых коммуникаций