- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Ковалевська, А. В. - Моделювання сугестивних ефектів у політичній рекламній кампанії
Нет экз.
Статья
Автор: Ковалевська, А. В.
Записки з українського мовознавства: Моделювання сугестивних ефектів у політичній рекламній кампанії
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Ковалевська, А. В.
Записки з українського мовознавства: Моделювання сугестивних ефектів у політичній рекламній кампанії
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Ковалевська, А. В.
Моделювання сугестивних ефектів у політичній рекламній кампанії / А. В. Ковалевська // Записки з українського мовознавства. – 2014. – Вип.21. – С. 74-82.
Ключевые слова = слоган
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : реклама в средствах массовой информации : политическая реклама
Ковалевська, А. В.
Моделювання сугестивних ефектів у політичній рекламній кампанії / А. В. Ковалевська // Записки з українського мовознавства. – 2014. – Вип.21. – С. 74-82.
Ключевые слова = слоган
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : реклама в средствах массовой информации : политическая реклама