- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Вітренко А.О. - Проблема визначення поняття "реклама" в економічній теорії.
Нет экз.
Статья
Автор: Вітренко А.О.
Актуальні проблеми економіки: Проблема визначення поняття "реклама" в економічній теорії.
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Вітренко А.О.
Актуальні проблеми економіки: Проблема визначення поняття "реклама" в економічній теорії.
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Вітренко, А.О.
Проблема визначення поняття "реклама" в економічній теорії. / А. Вітренко // Актуальні проблеми економіки : Науковий екон. журнал. – 11/2003. – N11. – С. 92-97.
Ключевые слова = реклама
Вітренко, А.О.
Проблема визначення поняття "реклама" в економічній теорії. / А. Вітренко // Актуальні проблеми економіки : Науковий екон. журнал. – 11/2003. – N11. – С. 92-97.
Ключевые слова = реклама