- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Сотніков, Юрій Миколайович - Маркетингові дослідження із застосування пакета SPSS
Книга
Автор: Сотніков, Юрій Миколайович
Маркетингові дослідження із застосування пакета SPSS : навч. посіб.
Издательство: Атлант, 2016 г.
ISBN 978-617-7253-53-1
Автор: Сотніков, Юрій Миколайович
Маркетингові дослідження із застосування пакета SPSS : навч. посіб.
Издательство: Атлант, 2016 г.
ISBN 978-617-7253-53-1
Книга
195 4262
Сотніков, Юрій Миколайович.
Маркетингові дослідження із застосування пакета SPSS : навч. посіб. / Ю. М. Сотніков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса : Атлант, 2016. – 145 с. : рис., табл.
Бібліогр.: с. 145 (8 назв)
ISBN 978-617-7253-53-1.
Мета даного посібника – допомогти активному засвоєнню основних методів проведення маркетингових досліджень з використанням програмного комплексу SPSS. Посібник містить короткий опис основних методів статистичного аналізу, застосовуваних при обробці маркетингової інформації. Розглянуто приклади практичного використання кожного методу аналізу, наводиться детальні покрокові інструкції користування програмою SPSS, показано, як проводити поетапну інтерпретацію отриманих результатів. Призначено для студенті, аспірантів, викладачів вищих навчальних закладів.
ББК У291.33c51я73
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг : сбытовой маркетинг
Предметні рубрики = виртуальный просмотр
Предметні рубрики = пут 129 136 137
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : теорії, методологія, методи суспільних наук, соціографія : методи суспільних наук : ступінь автоматизації : комп'ютерні методи в суспільних науках : SPSS
1655633 ОФ
195 4262
Сотніков, Юрій Миколайович.
Маркетингові дослідження із застосування пакета SPSS : навч. посіб. / Ю. М. Сотніков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса : Атлант, 2016. – 145 с. : рис., табл.
Бібліогр.: с. 145 (8 назв)
ISBN 978-617-7253-53-1.
Мета даного посібника – допомогти активному засвоєнню основних методів проведення маркетингових досліджень з використанням програмного комплексу SPSS. Посібник містить короткий опис основних методів статистичного аналізу, застосовуваних при обробці маркетингової інформації. Розглянуто приклади практичного використання кожного методу аналізу, наводиться детальні покрокові інструкції користування програмою SPSS, показано, як проводити поетапну інтерпретацію отриманих результатів. Призначено для студенті, аспірантів, викладачів вищих навчальних закладів.
ББК У291.33c51я73
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг : сбытовой маркетинг
Предметні рубрики = виртуальный просмотр
Предметні рубрики = пут 129 136 137
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : теорії, методологія, методи суспільних наук, соціографія : методи суспільних наук : ступінь автоматизації : комп'ютерні методи в суспільних науках : SPSS
1655633 ОФ