- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Яковлева, Анна Александровна - Особенности (социо)маркетингового продвижения наркотиков в виртуальной коммуникативной среде
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Яковлева, Анна Александровна
Журнал социологии и социальной антропологии. - Т.17, № 2: Особенности (социо)маркетингового продвижения наркотиков в виртуальной коммуникативной среде
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Яковлева, Анна Александровна
Журнал социологии и социальной антропологии. - Т.17, № 2: Особенности (социо)маркетингового продвижения наркотиков в виртуальной коммуникативной среде
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Яковлева, Анна Александровна.
Особенности (социо)маркетингового продвижения наркотиков в виртуальной коммуникативной среде [Электронный ресурс] / А. А. Яковлева // Журнал социологии и социальной антропологии / С.- Петербургский гос. ун-т. – СПб. : Интерсоцис, 1998. - Журнал социологии и социальной антропологии. - Т.17, № 2. – 2014. – С. 154-166
Электрон. копия печ. публ. – Режим доступа ограничен, только ч/з.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціологія культури, культурний контекст соціального життя : соціальний зв'язок, соціологія зв'язку, комунікація
Ключевые слова = наркотики
Ключевые слова = психостимулирующие средства
Яковлева, Анна Александровна.
Особенности (социо)маркетингового продвижения наркотиков в виртуальной коммуникативной среде [Электронный ресурс] / А. А. Яковлева // Журнал социологии и социальной антропологии / С.- Петербургский гос. ун-т. – СПб. : Интерсоцис, 1998. - Журнал социологии и социальной антропологии. - Т.17, № 2. – 2014. – С. 154-166
Электрон. копия печ. публ. – Режим доступа ограничен, только ч/з.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціологія культури, культурний контекст соціального життя : соціальний зв'язок, соціологія зв'язку, комунікація
Ключевые слова = наркотики
Ключевые слова = психостимулирующие средства