- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Ромат, Євгеній Вікторович - Саморегулювання рекламної сфери: цілі, принципи, місце у системі зовнішнього контролю реклами
Нет экз.
Статья
Автор: Ромат, Євгеній Вікторович
Вісник Національної академії державного управління при Президентові України: Саморегулювання рекламної сфери: цілі, принципи, місце у системі зовнішнього контролю реклами
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Ромат, Євгеній Вікторович
Вісник Національної академії державного управління при Президентові України: Саморегулювання рекламної сфери: цілі, принципи, місце у системі зовнішнього контролю реклами
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Ромат, Євгеній Вікторович.
Саморегулювання рекламної сфери: цілі, принципи, місце у системі зовнішнього контролю реклами / Є. В. Ромат // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України : Науковий журнал. – 03/2003. – N3. – С. 297-304.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Право. Юриспруденція : цивільне право : повітряне право, космічне право, право на ефір : право на ефір, право на трансляцію : інформаційне право : інформаційне право України : реклама : саморегулирование рекламы
Ключевые слова = реклама
Ромат, Євгеній Вікторович.
Саморегулювання рекламної сфери: цілі, принципи, місце у системі зовнішнього контролю реклами / Є. В. Ромат // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України : Науковий журнал. – 03/2003. – N3. – С. 297-304.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Право. Юриспруденція : цивільне право : повітряне право, космічне право, право на ефір : право на ефір, право на трансляцію : інформаційне право : інформаційне право України : реклама : саморегулирование рекламы
Ключевые слова = реклама