- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Самохіна, Ж. В. - Реклама електронних інформаційних ресурсів як складова маркетингової коммунікаційної діяльності б...
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Самохіна, Ж. В.
Бібліотека. Наука. Комунікація: формування національного інформаційного простору: Реклама електронних інформаційних ресурсів як складова маркетингової коммунікаційної діяльності б...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Самохіна, Ж. В.
Бібліотека. Наука. Комунікація: формування національного інформаційного простору: Реклама електронних інформаційних ресурсів як складова маркетингової коммунікаційної діяльності б...
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Самохіна, Ж. В.
Реклама електронних інформаційних ресурсів як складова маркетингової коммунікаційної діяльності бібліотеки / Ж. В. Самохіна // Бібліотека. Наука. Комунікація: формування національного інформаційного простору : матеріали Міжнар. наук. конф. (Київ, 4-6 жовт. 2016 р.) / НАН України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського [та ін.]; редкол.: В. І. Попик [та ін.]. – Київ : Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, 2016. – С. 350-352.
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : Бібліотечна справа, бібліотекознавство : функції, значення, цінність, розвиток бібліотек : розповсюдження інформації про бібліотеки, пропаганда бібліотечної справи
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : Бібліотечна справа, бібліотекознавство : універсальні бібліотеки : публічні бібліотеки,які підтримуються місцевими органами влади : бібліотеки, які підтримуються центральними органами влади: державні, національні, урядові бібліотеки, бібліотеки державних департаментів, міністерств : Національна бібліотека України ім. В. І. Вернадського (НБУВ)
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : Бібліотечна справа, бібліотекознавство : електронні інформаційні ресурси бібліотек
Ключевые слова = реклама
Ключевые слова = коммуникативная деятельность
Самохіна, Ж. В.
Реклама електронних інформаційних ресурсів як складова маркетингової коммунікаційної діяльності бібліотеки / Ж. В. Самохіна // Бібліотека. Наука. Комунікація: формування національного інформаційного простору : матеріали Міжнар. наук. конф. (Київ, 4-6 жовт. 2016 р.) / НАН України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського [та ін.]; редкол.: В. І. Попик [та ін.]. – Київ : Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, 2016. – С. 350-352.
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : Бібліотечна справа, бібліотекознавство : функції, значення, цінність, розвиток бібліотек : розповсюдження інформації про бібліотеки, пропаганда бібліотечної справи
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : Бібліотечна справа, бібліотекознавство : універсальні бібліотеки : публічні бібліотеки,які підтримуються місцевими органами влади : бібліотеки, які підтримуються центральними органами влади: державні, національні, урядові бібліотеки, бібліотеки державних департаментів, міністерств : Національна бібліотека України ім. В. І. Вернадського (НБУВ)
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : Бібліотечна справа, бібліотекознавство : електронні інформаційні ресурси бібліотек
Ключевые слова = реклама
Ключевые слова = коммуникативная деятельность