- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Кутуза, Наталя Валеріївна - Нейронні асоціативні активатори рекламного впливу: формула виявлення ступеня інтенсивності
Нет экз.
Статья
Автор: Кутуза, Наталя Валеріївна
Вісник Одеського національного університету. Серія: Філологія: Нейронні асоціативні активатори рекламного впливу: формула виявлення ступеня інтенсивності
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Кутуза, Наталя Валеріївна
Вісник Одеського національного університету. Серія: Філологія: Нейронні асоціативні активатори рекламного впливу: формула виявлення ступеня інтенсивності
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Кутуза, Наталя Валеріївна.
Нейронні асоціативні активатори рекламного впливу: формула виявлення ступеня інтенсивності / Н. В. Кутуза // Вісник Одеського національного університету. Серія: Філологія. – 2017. – Т.22, вип. 2 (16). – С. 91-99.
Ключевые слова = влияние
Ключевые слова = нейромаркетинг
Ключевые слова = ассоциативность
Ключевые слова = рекламные сообщения
Кутуза, Наталя Валеріївна.
Нейронні асоціативні активатори рекламного впливу: формула виявлення ступеня інтенсивності / Н. В. Кутуза // Вісник Одеського національного університету. Серія: Філологія. – 2017. – Т.22, вип. 2 (16). – С. 91-99.
Ключевые слова = влияние
Ключевые слова = нейромаркетинг
Ключевые слова = ассоциативность
Ключевые слова = рекламные сообщения