- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Котлер, Філіп - Десять смертних гріхів маркетингу
Книга
Автор: Котлер, Філіп
Десять смертних гріхів маркетингу : ознаки і методи вирішення
Ten deadly marketing sins
Издательство: Києво-Могилянська акад., 2006 г.
ISBN 966-518-358-3
Автор: Котлер, Філіп
Десять смертних гріхів маркетингу : ознаки і методи вирішення
Ten deadly marketing sins
Издательство: Києво-Могилянська акад., 2006 г.
ISBN 966-518-358-3
Книга
195 23336
Котлер, Філіп.
Десять смертних гріхів маркетингу = Ten deadly marketing sins : ознаки і методи вирішення / Ф. Котлер; пер. з англ.: І. П. Гусак, А. Ю. Гусак. – Київ : Києво-Могилянська акад., 2006. – 143 с.
На корінці: 1 . – Бібліогр. в кінці розд. в прим.
ISBN 966-518-358-3.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг
1668379 ОФ
195 23336
Котлер, Філіп.
Десять смертних гріхів маркетингу = Ten deadly marketing sins : ознаки і методи вирішення / Ф. Котлер; пер. з англ.: І. П. Гусак, А. Ю. Гусак. – Київ : Києво-Могилянська акад., 2006. – 143 с.
На корінці: 1 . – Бібліогр. в кінці розд. в прим.
ISBN 966-518-358-3.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг
1668379 ОФ