- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Бойчук, І. В. - Адаптація маркетингових функцій до умов Інтернету
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Бойчук, І. В.
Адаптація маркетингових функцій до умов Інтернету
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Бойчук, І. В.
Адаптація маркетингових функцій до умов Інтернету
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Бойчук, І. В.
Адаптація маркетингових функцій до умов Інтернету [Электронный ресурс] / І. В. Бойчук // Розвиток національної економіки: теорія і практика = Rozwój Gospodarki Narodowej: teoria i praktyka : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (3-4 квіт. 2015 р.) / Прикарпатський нац. ун-т ім. В. Стефаника [та ін.]; редкол.: А. В. Загороднюк [та ін.]. – Івано-Франківськ, 2015. - 2 : Ч. 2 : . – Електрон. кн. – Тернопіль : Крок, 2015. – С. 41-43.
Бойчук, І. В.
Адаптація маркетингових функцій до умов Інтернету [Электронный ресурс] / І. В. Бойчук // Розвиток національної економіки: теорія і практика = Rozwój Gospodarki Narodowej: teoria i praktyka : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (3-4 квіт. 2015 р.) / Прикарпатський нац. ун-т ім. В. Стефаника [та ін.]; редкол.: А. В. Загороднюк [та ін.]. – Івано-Франківськ, 2015. - 2 : Ч. 2 : . – Електрон. кн. – Тернопіль : Крок, 2015. – С. 41-43.