- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Fyliuk, H. M. - Strategic directions for improving brand communications
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Fyliuk, H. M.
Strategic directions for improving brand communications
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Fyliuk, H. M.
Strategic directions for improving brand communications
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Fyliuk, H. M.
Strategic directions for improving brand communications [Электронный ресурс] / H. M. Fyliuk, G. L. Volokhova // International scientific conference "Economy and society: modern foundation for human development", October 31th, 2016 : proceedings of the conference / Leipzig univ.. – Leipzig : Baltija publ., 2016. - Part 1 : . – Электрон. кн. – 2016. – р. 94-97.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : методологія економічних наук, философия и методология экономики (философия хозяйства) : організація наукової та науково-дослідної роботи - економіка, економічні науки : методи економічних досліджень : экономико-математические методы и модели, математическая экономика : методика оценки инвестиций в новый бренд
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : маркетингові комунікації : брендинг
Fyliuk, H. M.
Strategic directions for improving brand communications [Электронный ресурс] / H. M. Fyliuk, G. L. Volokhova // International scientific conference "Economy and society: modern foundation for human development", October 31th, 2016 : proceedings of the conference / Leipzig univ.. – Leipzig : Baltija publ., 2016. - Part 1 : . – Электрон. кн. – 2016. – р. 94-97.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : методологія економічних наук, философия и методология экономики (философия хозяйства) : організація наукової та науково-дослідної роботи - економіка, економічні науки : методи економічних досліджень : экономико-математические методы и модели, математическая экономика : методика оценки инвестиций в новый бренд
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : маркетингові комунікації : брендинг