- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Маркетинг і цифрові технології
Электронный ресурс
Автор:
Маркетинг і цифрові технології : зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (25-26 трав. 2018 р.)
Marketing and digital technologies
Издательство: ТЕС, 2018 г.
ISBN 978-617-7337-73-6
Автор:
Маркетинг і цифрові технології : зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (25-26 трав. 2018 р.)
Marketing and digital technologies
Издательство: ТЕС, 2018 г.
ISBN 978-617-7337-73-6
Електронний ресурс
ЭР
Маркетинг і цифрові технології [Електронний ресурс] = Marketing and digital technologies : зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (25-26 трав. 2018 р.) / Одеський нац. політехнічний ун-т [та ін.]. – Електрон. кн. – Одеса : ТЕС, 2018. – 185 с. : рис., табл.
Текст англ., укр., рос., пол. – Режим доступу: http://opac.lib.onu/pdf/3marketing.pdf, обмежений (дата звернення: 24.10.2018) . – Електрон. копія вид. доступна тільки в ч/з . – Назва з тит. екрана . – Бібліогр. в кінці ст.
ISBN 978-617-7337-73-6.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг
Ключевые слова = продвижение бренда
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : матеріали конференцій - торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка
ОФ - 1 экз.
ЭР
Маркетинг і цифрові технології [Електронний ресурс] = Marketing and digital technologies : зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (25-26 трав. 2018 р.) / Одеський нац. політехнічний ун-т [та ін.]. – Електрон. кн. – Одеса : ТЕС, 2018. – 185 с. : рис., табл.
Текст англ., укр., рос., пол. – Режим доступу: http://opac.lib.onu/pdf/3marketing.pdf, обмежений (дата звернення: 24.10.2018) . – Електрон. копія вид. доступна тільки в ч/з . – Назва з тит. екрана . – Бібліогр. в кінці ст.
ISBN 978-617-7337-73-6.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг
Ключевые слова = продвижение бренда
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : матеріали конференцій - торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка
ОФ - 1 экз.