- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Маркетинг
Книга
Автор:
Маркетинг : підруч. для студентів ВНЗ
Издательство: Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні, 2008 г.
ISBN 966-8487-43-5
Автор:
Маркетинг : підруч. для студентів ВНЗ
Издательство: Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні, 2008 г.
ISBN 966-8487-43-5
Книга
195 23445
Маркетинг : підруч. для студентів ВНЗ / В. Руделіус [та ін.]; ред.-упоряд. укр. вид.: О. І. Сидоренко, Л. С. Макарова; наук. ред. Ю. В. Робул. – 2-ге вид. – Київ : Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні, 2008. – 646 с. : іл.
Бібліогр.: с. 624-639.
ISBN 966-8487-43-5.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : посібники для викладання, навчання, практичної підготовки - маркетинг : підручники, навчальні посібники для університетів, ВНЗ - маркетинг
1671878 ОФ
1355667 Ф 2
195 23445
Маркетинг : підруч. для студентів ВНЗ / В. Руделіус [та ін.]; ред.-упоряд. укр. вид.: О. І. Сидоренко, Л. С. Макарова; наук. ред. Ю. В. Робул. – 2-ге вид. – Київ : Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні, 2008. – 646 с. : іл.
Бібліогр.: с. 624-639.
ISBN 966-8487-43-5.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : посібники для викладання, навчання, практичної підготовки - маркетинг : підручники, навчальні посібники для університетів, ВНЗ - маркетинг
1671878 ОФ
1355667 Ф 2