- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Кучеренко, Ірина - Особистісно зорієнтоване навчання - домінантна модель реалізації концепції "Нова українська школа"
Нет экз.
Статья
Автор: Кучеренко, Ірина
Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах: Особистісно зорієнтоване навчання - домінантна модель реалізації концепції "Нова українська школа"
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Кучеренко, Ірина
Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах: Особистісно зорієнтоване навчання - домінантна модель реалізації концепції "Нова українська школа"
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Кучеренко, Ірина.
Особистісно зорієнтоване навчання - домінантна модель реалізації концепції "Нова українська школа" / І. Кучеренко // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах. – 2018. – №11. – С. 9-14.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Освіта, виховання, навчання, дозвілля : види загальноосвітніх шкіл : середні школи : зміст навчання, навчальний план, предмети у середній школі : методика викладання української мови у середній школі
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Освіта, виховання, навчання, дозвілля : основні види, принципи освіти : організація навчання, виховання : організація навчальних закладів : організація навчального та виховного процесів, педагогічний менеджемент : організація навчання з урахуванням особливостей учнів, викладачів та навчальних закладів
Кучеренко, Ірина.
Особистісно зорієнтоване навчання - домінантна модель реалізації концепції "Нова українська школа" / І. Кучеренко // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах. – 2018. – №11. – С. 9-14.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Освіта, виховання, навчання, дозвілля : види загальноосвітніх шкіл : середні школи : зміст навчання, навчальний план, предмети у середній школі : методика викладання української мови у середній школі
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Освіта, виховання, навчання, дозвілля : основні види, принципи освіти : організація навчання, виховання : організація навчальних закладів : організація навчального та виховного процесів, педагогічний менеджемент : організація навчання з урахуванням особливостей учнів, викладачів та навчальних закладів