- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Паливода, Т. В. - Модель стратегії франчайзингу елементів нематеріальної культурної спадщини України
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Паливода, Т. В.
Інформаційні технології, системний аналіз і моделювання соціоекологоекономічних систем: Модель стратегії франчайзингу елементів нематеріальної культурної спадщини України
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Паливода, Т. В.
Інформаційні технології, системний аналіз і моделювання соціоекологоекономічних систем: Модель стратегії франчайзингу елементів нематеріальної культурної спадщини України
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Паливода, Т. В.
Модель стратегії франчайзингу елементів нематеріальної культурної спадщини України [Электронный ресурс] / Т. В. Паливода // Інформаційні технології, системний аналіз і моделювання соціоекологоекономічних систем : зб. матеріалів Х Міжнар. наук.-практ. конф., 19-20 берез. 2019 р. / Нац. авіаційний ун-т; гол. ред. Н. В. Касьянова. – Електрон. кн. – Київ : НАУ, 2019. – С. 33-35.
Паливода, Т. В.
Модель стратегії франчайзингу елементів нематеріальної культурної спадщини України [Электронный ресурс] / Т. В. Паливода // Інформаційні технології, системний аналіз і моделювання соціоекологоекономічних систем : зб. матеріалів Х Міжнар. наук.-практ. конф., 19-20 берез. 2019 р. / Нац. авіаційний ун-т; гол. ред. Н. В. Касьянова. – Електрон. кн. – Київ : НАУ, 2019. – С. 33-35.