- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Чебан, О. І. - Сексизм візуальної реклами у міському просторі: досвід дослідження вулиць Одеси
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Чебан, О. І.
Археологія, етнологія та охорона культурної спадщини Південно-Східної Європи: Сексизм візуальної реклами у міському просторі: досвід дослідження вулиць Одеси
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Чебан, О. І.
Археологія, етнологія та охорона культурної спадщини Південно-Східної Європи: Сексизм візуальної реклами у міському просторі: досвід дослідження вулиць Одеси
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Чебан, О. І.
Сексизм візуальної реклами у міському просторі: досвід дослідження вулиць Одеси / О. І. Чебан // Археологія, етнологія та охорона культурної спадщини Південно-Східної Європи : зб. наук. робіт, присвяч. 25-річчю каф. археології та етнології України Одес. нац. ун-ту імені І.І. Мечникова / ОНУ ім. І. І. Мечникова, Ф-т історії та філософії; відп. ред. О. В. Сминтина; редкол.: В. Г. Кушнір [та ін.]. – Одеса : Одеський нац. ун-т, 2018. – С. 341-349.
Чебан, О. І.
Сексизм візуальної реклами у міському просторі: досвід дослідження вулиць Одеси / О. І. Чебан // Археологія, етнологія та охорона культурної спадщини Південно-Східної Європи : зб. наук. робіт, присвяч. 25-річчю каф. археології та етнології України Одес. нац. ун-ту імені І.І. Мечникова / ОНУ ім. І. І. Мечникова, Ф-т історії та філософії; відп. ред. О. В. Сминтина; редкол.: В. Г. Кушнір [та ін.]. – Одеса : Одеський нац. ун-т, 2018. – С. 341-349.