- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Ростока, М. Л. - Моніторинг як метод прогнозування якості освітнього процесу: альтернативний підхід
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Ростока, М. Л.
Інноваційні технології навчання обдарованої молоді: Моніторинг як метод прогнозування якості освітнього процесу: альтернативний підхід
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Ростока, М. Л.
Інноваційні технології навчання обдарованої молоді: Моніторинг як метод прогнозування якості освітнього процесу: альтернативний підхід
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Ростока, М. Л.
Моніторинг як метод прогнозування якості освітнього процесу: альтернативний підхід / М. Л. Ростока // Інноваційні технології навчання обдарованої молоді : матеріали Міжнар. наук.- практ. конф. (6-7 груд., 2017 р., м. Одеса) / НАН України [та ін.]. – Київ : НАПН України, Ін-т обдарованої дитини, 2017. – С. 283-286.
Ростока, М. Л.
Моніторинг як метод прогнозування якості освітнього процесу: альтернативний підхід / М. Л. Ростока // Інноваційні технології навчання обдарованої молоді : матеріали Міжнар. наук.- практ. конф. (6-7 груд., 2017 р., м. Одеса) / НАН України [та ін.]. – Київ : НАПН України, Ін-т обдарованої дитини, 2017. – С. 283-286.