- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Акопян, Х. С. - Розвиток маркетингового інструментарію у середовищі Інтернет
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Акопян, Х. С.
Економіка та управління національним господарством: стан, тенденції та перспективи: Розвиток маркетингового інструментарію у середовищі Інтернет
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Акопян, Х. С.
Економіка та управління національним господарством: стан, тенденції та перспективи: Розвиток маркетингового інструментарію у середовищі Інтернет
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Акопян, Х. С.
Розвиток маркетингового інструментарію у середовищі Інтернет [Электронный ресурс] / Х. С. Акопян // Економіка та управління національним господарством: стан, тенденції та перспективи : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (28-29 трав. 2015 р.) / Одеський нац. екон. ун-т [та ін.]. – Електрон. кн. – Одеса : ОНЕУ, 2015. – С. 82-84.
Акопян, Х. С.
Розвиток маркетингового інструментарію у середовищі Інтернет [Электронный ресурс] / Х. С. Акопян // Економіка та управління національним господарством: стан, тенденції та перспективи : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (28-29 трав. 2015 р.) / Одеський нац. екон. ун-т [та ін.]. – Електрон. кн. – Одеса : ОНЕУ, 2015. – С. 82-84.