- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Залізнюк, В. П. - Теоретико-методологічні основи формування маркетингової стратегії експортної діяльності підприємства
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Залізнюк, В. П.
Економіка та управління національним господарством: стан, тенденції та перспективи: Теоретико-методологічні основи формування маркетингової стратегії експортної діяльності підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Залізнюк, В. П.
Економіка та управління національним господарством: стан, тенденції та перспективи: Теоретико-методологічні основи формування маркетингової стратегії експортної діяльності підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Залізнюк, В. П.
Теоретико-методологічні основи формування маркетингової стратегії експортної діяльності підприємства [Электронный ресурс] / В. П. Залізнюк // Економіка та управління національним господарством: стан, тенденції та перспективи : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (28-29 трав. 2015 р.) / Одеський нац. екон. ун-т [та ін.]. – Електрон. кн. – Одеса : ОНЕУ, 2015. – С. 96-98.
Залізнюк, В. П.
Теоретико-методологічні основи формування маркетингової стратегії експортної діяльності підприємства [Электронный ресурс] / В. П. Залізнюк // Економіка та управління національним господарством: стан, тенденції та перспективи : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (28-29 трав. 2015 р.) / Одеський нац. екон. ун-т [та ін.]. – Електрон. кн. – Одеса : ОНЕУ, 2015. – С. 96-98.