- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Охріменко, О. О. - Інституціоналізація страхових відносин на основі маркетингу
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Охріменко, О. О.
Стратегічні пріоритети соціально-економічного розвитку в умовах інституційних перетворень глобального середовища: Інституціоналізація страхових відносин на основі маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Охріменко, О. О.
Стратегічні пріоритети соціально-економічного розвитку в умовах інституційних перетворень глобального середовища: Інституціоналізація страхових відносин на основі маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Охріменко, О. О.
Інституціоналізація страхових відносин на основі маркетингу / О. О. Охріменко // Стратегічні пріоритети соціально-економічного розвитку в умовах інституційних перетворень глобального середовища : [матеріали] VІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (28-29 верес., 2018 р.) / ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ, Каф. економіки та підприємництва; гол. оргкомітету О. В. Горняк. – Одеса : Одеський нац. ун-т, 2018. – С. 263-265.
Охріменко, О. О.
Інституціоналізація страхових відносин на основі маркетингу / О. О. Охріменко // Стратегічні пріоритети соціально-економічного розвитку в умовах інституційних перетворень глобального середовища : [матеріали] VІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (28-29 верес., 2018 р.) / ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ, Каф. економіки та підприємництва; гол. оргкомітету О. В. Горняк. – Одеса : Одеський нац. ун-т, 2018. – С. 263-265.