- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Пічик, Катерина Валеріївна - Івент-маркетинг як сучасний інструмент впливу на споживача
Нет экз.
Статья
Автор: Пічик, Катерина Валеріївна
Наукові записки національного університету "Києво-Могилянська академія": Івент-маркетинг як сучасний інструмент впливу на споживача
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Пічик, Катерина Валеріївна
Наукові записки національного університету "Києво-Могилянська академія": Івент-маркетинг як сучасний інструмент впливу на споживача
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Пічик, Катерина Валеріївна.
Івент-маркетинг як сучасний інструмент впливу на споживача / К. В. Пічик // Наукові записки національного університету "Києво-Могилянська академія". – 2016. – Т. 1, вип. 1: Економічні науки. – С. 145-148.
Пічик, Катерина Валеріївна.
Івент-маркетинг як сучасний інструмент впливу на споживача / К. В. Пічик // Наукові записки національного університету "Києво-Могилянська академія". – 2016. – Т. 1, вип. 1: Економічні науки. – С. 145-148.