- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Чорноус, О. І. - Процес сегментування - як інструмент маркетингового дослідження ринку праці
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Чорноус, О. І.
Тези доповідей IV Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 7-9 листопада 2002 р.): Процес сегментування - як інструмент маркетингового дослідження ринку праці
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Чорноус, О. І.
Тези доповідей IV Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 7-9 листопада 2002 р.): Процес сегментування - як інструмент маркетингового дослідження ринку праці
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Чорноус, О. І.
Процес сегментування - як інструмент маркетингового дослідження ринку праці / О. І. Чорноус, Н. Є. Муромець // "Маркетинг та логістика в системі менеджменту", Міжнар. наук.-практ. конф. (4; 2002; Львів)
Тези доповідей IV Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 7-9 листопада 2002 р.) / "Маркетинг та логістика в системі менеджменту", Міжнар. наук.-практ. конф. (4; 2002; Львів); відп. ред. Є. В. Крикавський; Нац. ун-т "Львівська політехніка" [та ін.]. – Львів : Вид-во Нац. ун-ту "Львівська політехніка", 2002. – с. 386-387.
Чорноус, О. І.
Процес сегментування - як інструмент маркетингового дослідження ринку праці / О. І. Чорноус, Н. Є. Муромець // "Маркетинг та логістика в системі менеджменту", Міжнар. наук.-практ. конф. (4; 2002; Львів)
Тези доповідей IV Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 7-9 листопада 2002 р.) / "Маркетинг та логістика в системі менеджменту", Міжнар. наук.-практ. конф. (4; 2002; Львів); відп. ред. Є. В. Крикавський; Нац. ун-т "Львівська політехніка" [та ін.]. – Львів : Вид-во Нац. ун-ту "Львівська політехніка", 2002. – с. 386-387.