- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Шевців , Любов Юліанівна - Механізм формування формування фінансових результатів маркетнгової діяльності підприємства
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Шевців , Любов Юліанівна
Тези доповідей IV Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 7-9 листопада 2002 р.): Механізм формування формування фінансових результатів маркетнгової діяльності підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Шевців , Любов Юліанівна
Тези доповідей IV Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 7-9 листопада 2002 р.): Механізм формування формування фінансових результатів маркетнгової діяльності підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Шевців , Любов Юліанівна.
Механізм формування формування фінансових результатів маркетнгової діяльності підприємства / Л. Ю. Шевців // "Маркетинг та логістика в системі менеджменту", Міжнар. наук.-практ. конф. (4; 2002; Львів)
Тези доповідей IV Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 7-9 листопада 2002 р.) / "Маркетинг та логістика в системі менеджменту", Міжнар. наук.-практ. конф. (4; 2002; Львів); відп. ред. Є. В. Крикавський; Нац. ун-т "Львівська політехніка" [та ін.]. – Львів : Вид-во Нац. ун-ту "Львівська політехніка", 2002. – с. 391-392.
Шевців , Любов Юліанівна.
Механізм формування формування фінансових результатів маркетнгової діяльності підприємства / Л. Ю. Шевців // "Маркетинг та логістика в системі менеджменту", Міжнар. наук.-практ. конф. (4; 2002; Львів)
Тези доповідей IV Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 7-9 листопада 2002 р.) / "Маркетинг та логістика в системі менеджменту", Міжнар. наук.-практ. конф. (4; 2002; Львів); відп. ред. Є. В. Крикавський; Нац. ун-т "Львівська політехніка" [та ін.]. – Львів : Вид-во Нац. ун-ту "Львівська політехніка", 2002. – с. 391-392.