- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Кіріліна, Марина Андріївна - Маркетинг в побудові системи управління
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Кіріліна, Марина Андріївна
Матеріали 74-ї звітної наукової конференції професорсько-викладацького складу і наукових працівників економіко-правового факультету ОНУ ім. І.І. Мечникова (27–29 листоп. 2019 р., м. Одеса): Маркетинг в побудові системи управління
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Кіріліна, Марина Андріївна
Матеріали 74-ї звітної наукової конференції професорсько-викладацького складу і наукових працівників економіко-правового факультету ОНУ ім. І.І. Мечникова (27–29 листоп. 2019 р., м. Одеса): Маркетинг в побудові системи управління
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Кіріліна, Марина Андріївна.
Маркетинг в побудові системи управління / М. А. Кіріліна // Матеріали 74-ї звітної наукової конференції професорсько-викладацького складу і наукових працівників економіко-правового факультету ОНУ ім. І.І. Мечникова (27–29 листоп. 2019 р., м. Одеса) / ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ; відп. ред. А. В. Смітюх. – Одеса : Фенікс, 2019. – С. 119-120.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг
Ключевые слова = биословарь-экономисты
Кіріліна, Марина Андріївна.
Маркетинг в побудові системи управління / М. А. Кіріліна // Матеріали 74-ї звітної наукової конференції професорсько-викладацького складу і наукових працівників економіко-правового факультету ОНУ ім. І.І. Мечникова (27–29 листоп. 2019 р., м. Одеса) / ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ; відп. ред. А. В. Смітюх. – Одеса : Фенікс, 2019. – С. 119-120.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг
Ключевые слова = биословарь-экономисты