- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Садченко, Олена Василівна - Особливості маркетингового підходу до економіки вражень
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Садченко, Олена Василівна
Матеріали 74-ї звітної наукової конференції професорсько-викладацького складу і наукових працівників економіко-правового факультету ОНУ ім. І.І. Мечникова (27–29 листоп. 2019 р., м. Одеса): Особливості маркетингового підходу до економіки вражень
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Садченко, Олена Василівна
Матеріали 74-ї звітної наукової конференції професорсько-викладацького складу і наукових працівників економіко-правового факультету ОНУ ім. І.І. Мечникова (27–29 листоп. 2019 р., м. Одеса): Особливості маркетингового підходу до економіки вражень
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Садченко, Олена Василівна.
Особливості маркетингового підходу до економіки вражень / О. В. Садченко // Матеріали 74-ї звітної наукової конференції професорсько-викладацького складу і наукових працівників економіко-правового факультету ОНУ ім. І.І. Мечникова (27–29 листоп. 2019 р., м. Одеса) / ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ; відп. ред. А. В. Смітюх. – Одеса : Фенікс, 2019. – С. 125-127.
Ключевые слова = биословарь-экономисты
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : сектора экономики : сектор услуг
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг
Садченко, Олена Василівна.
Особливості маркетингового підходу до економіки вражень / О. В. Садченко // Матеріали 74-ї звітної наукової конференції професорсько-викладацького складу і наукових працівників економіко-правового факультету ОНУ ім. І.І. Мечникова (27–29 листоп. 2019 р., м. Одеса) / ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ; відп. ред. А. В. Смітюх. – Одеса : Фенікс, 2019. – С. 125-127.
Ключевые слова = биословарь-экономисты
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : сектора экономики : сектор услуг
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг