- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Садченко, Олена Василівна - Основи маркетингу в еколого-інноваційному розвитку економіки вражень
Нет экз.
Статья
Автор: Садченко, Олена Василівна
Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління: Основи маркетингу в еколого-інноваційному розвитку економіки вражень
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Садченко, Олена Василівна
Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління: Основи маркетингу в еколого-інноваційному розвитку економіки вражень
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Садченко, Олена Василівна.
Основи маркетингу в еколого-інноваційному розвитку економіки вражень / О. В. Садченко, Н. І. Хумарова // Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління. – 2019. – Т.18, вип. 3 (43). – С. 26-41
Електрон. копія друк. публ. – Режим доступу обмежений, тільки ч/з.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг
Ключевые слова = биословарь-экономисты
Садченко, Олена Василівна.
Основи маркетингу в еколого-інноваційному розвитку економіки вражень / О. В. Садченко, Н. І. Хумарова // Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління. – 2019. – Т.18, вип. 3 (43). – С. 26-41
Електрон. копія друк. публ. – Режим доступу обмежений, тільки ч/з.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг
Ключевые слова = биословарь-экономисты