- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Захарченко, В. І. - Обґрунтування методики маркетингового дослідження ринку промислової продукції
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Захарченко, В. І.
Фінансове регулювання зрушень у економіці України: Обґрунтування методики маркетингового дослідження ринку промислової продукції
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Захарченко, В. І.
Фінансове регулювання зрушень у економіці України: Обґрунтування методики маркетингового дослідження ринку промислової продукції
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Захарченко, В. І.
Обґрунтування методики маркетингового дослідження ринку промислової продукції [Электронный ресурс] / В. І. Захарченко, С. В. Дащенко // Фінансове регулювання зрушень у економіці України = Financial regulation of changes in the economy of Ukraine : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.- практ. Інтернет-конф., Мукачево, 21-22 берез. 2017 р. / Мукачівський держ. ун-т [та ін.]. – Електрон. кн. – Мукачево, 2017. – С. 137-140.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економічний стан, розвиток господарської структури, економічне зростання : економічний стан, розвиток господарської структури, економічне зростання України : маркетинг
Захарченко, В. І.
Обґрунтування методики маркетингового дослідження ринку промислової продукції [Электронный ресурс] / В. І. Захарченко, С. В. Дащенко // Фінансове регулювання зрушень у економіці України = Financial regulation of changes in the economy of Ukraine : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.- практ. Інтернет-конф., Мукачево, 21-22 берез. 2017 р. / Мукачівський держ. ун-т [та ін.]. – Електрон. кн. – Мукачево, 2017. – С. 137-140.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економічний стан, розвиток господарської структури, економічне зростання : економічний стан, розвиток господарської структури, економічне зростання України : маркетинг