- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Калоева, З. Ю. - Роль территориального маркетинга в развитии туристской дестинации
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Калоева, З. Ю.
Institutional framework for the functioning of the economy in the context of transformation: Роль территориального маркетинга в развитии туристской дестинации
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Калоева, З. Ю.
Institutional framework for the functioning of the economy in the context of transformation: Роль территориального маркетинга в развитии туристской дестинации
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Калоева, З. Ю.
Роль территориального маркетинга в развитии туристской дестинации [Электронный ресурс] / З. Ю. Калоева // Institutional framework for the functioning of the economy in the context of transformation : сollection of scientific articles / Scientific journal "Economics and finance"; scient. ed. S. I. Drobyazko. – Електрон. кн. – Montreal : BREEZE, 2015. – С. 237-240.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : туризм, економіка туризму : ринок туристичних послуг : консумеризм (захист інтересів споживачів туристських послуг)
Ключевые слова = территориальный маркетинг
Калоева, З. Ю.
Роль территориального маркетинга в развитии туристской дестинации [Электронный ресурс] / З. Ю. Калоева // Institutional framework for the functioning of the economy in the context of transformation : сollection of scientific articles / Scientific journal "Economics and finance"; scient. ed. S. I. Drobyazko. – Електрон. кн. – Montreal : BREEZE, 2015. – С. 237-240.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : туризм, економіка туризму : ринок туристичних послуг : консумеризм (захист інтересів споживачів туристських послуг)
Ключевые слова = территориальный маркетинг