- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Грінченко, Юрій Леонідович - 4Р – маркетинг мікс для бренда Ziajа
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Грінченко, Юрій Леонідович
Соціально-компетентне управляння корпораціями в умовах поведінкової економіки: 4Р – маркетинг мікс для бренда Ziajа
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Грінченко, Юрій Леонідович
Соціально-компетентне управляння корпораціями в умовах поведінкової економіки: 4Р – маркетинг мікс для бренда Ziajа
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Грінченко, Юрій Леонідович.
4Р – маркетинг мікс для бренда Ziajа [Электронный ресурс] / Ю. Л. Грінченко, С. І. Пендріков // Соціально-компетентне управляння корпораціями в умовах поведінкової економіки : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 25-ї річниці створення Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Л. Українки (28 листоп. 2018 р.) / Східноєвропейський нац. ун-т ім. Лесі Українки, Вища школа економіки та інновацій; упоряд.: О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. – Електрон. кн. – Луцьк : [б. в.], 2018. – С.30-33.
Грінченко, Юрій Леонідович.
4Р – маркетинг мікс для бренда Ziajа [Электронный ресурс] / Ю. Л. Грінченко, С. І. Пендріков // Соціально-компетентне управляння корпораціями в умовах поведінкової економіки : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 25-ї річниці створення Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Л. Українки (28 листоп. 2018 р.) / Східноєвропейський нац. ун-т ім. Лесі Українки, Вища школа економіки та інновацій; упоряд.: О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. – Електрон. кн. – Луцьк : [б. в.], 2018. – С.30-33.